1961 рік – заснування середньої школи № 169 І-ІІІ ступенів.
Відповідно до рішення Шевченківського райвиконкому від 02.08.1961 року за № 1182 школа має статус середньої загальноосвітньої школи, в якій функціонують разом школи І, ІІ, ІІІ ступенів:
- І ступінь – початкова школа 1 - 4 класи - термін навчання 4 роки;
- ІІ ступінь – основна школа (5 – 9 класи – термін навчання 5 років);
- ІІІ ступінь – старша школа з універсальним профілем навчання
(10 – 11 класи – термін навчання 2 роки).
За 50 років діяльності зі стін школи вийшли понад 7 тисяч випускників, 152 - нагороджені золотими медалями, 193 – срібними.
У листопаді 2011 року школа відсвяткувала свій 50 - річний ювілей.
Педагогічний колектив завжди прагнув створити атмосферу вимогливості, добро-зичливості, взаєморозуміння, взаємоповаги і взаємодопомоги та дотримуватися пріори-тетних форм навчально-виховного процесу – демократизації, гуманізації, гуманітариза-ції, диференціації, інтеграції навчання.
Колектив також дотримується стратегії прискореного випереджувального розвитку освіти, фізичних, інтелектуальних, моральних та інших якостей особистості, які забезпе-чують її самоствердження і самореалізацію.
Школа має концепцію свого розвитку, яка сформувала педагогічний колектив, об’єднаний спільною метою. Це школа, яка вміє розмежовувати свої далекі цілі та пріори-тети, і те, чим вона повинна займатися саме сьогодні.
Школа відкрита для громадськості.
Сьогодні школа І-ІІІ ступенів № 169 – це заклад освіти, що забезпечує потреби громадян у загальній середній освіті та дотримується принципів:
- доступності для кожного школяра всіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою;
- рівності умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку;
- відкритого характеру освіти шляхом створення умов для вибору профілю навчання і виховання відповідно до здібностей, інтересів школяра;
- внутрішньої та зовнішньої інтеграції;
- соціального захисту дітей.
Головним завданням школи є забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту, формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідом-леною громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення, а також створення умов для оволодіння системою науко-вих знань про природу, людину і суспільство.